Koszty dostawy

Kurier 15 zł

Kontakt:

sklep@butiks.pl

Wymiana towaru

  1. Nie przyjmujemy zwrotów, z uwagi na fakt, iż towar był przeceniony. Wychodząc jednak naprzeciw naszym Klientom, zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, po wcześniejszej konsultacji drogą mailową.
  2. Wymianie podlegają wyłącznie towary jak i opakowanie fabrycznie nowe oraz nieużywane.
  3. Koszt przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
  4. Wymiana jest możliwa, jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) przez Klienta dostępny na magazynie. Czas wymiany trwa do 14 dni od daty otrzymania przedmiotowej przesyłki.
  5. Przesyłkę proszę odesłać na adres: po kontakcie mailowy wysłany zostanie adres zwrotu 
  6. W wypadku różnicy w cenie prosimy o kontakt mailowy.
  7. Wybrany koszt dostawy należy wpłacić na wskazany numer konta

Reklamacje

  1. Reklamacja może być złożona przez Klienta, prosimy w takich sytuacjach o kontakt mailowy sklep@butiks.pl 
  2. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokładny opis informacji i okoliczności (rodzaj, data) wystąpienia wady. Formularz do pobrania poniżej. Jeśli nie ma możliwości go wydrukowania, proszę opisać ręcznie zgodnie ze wzorem formularza.
  3. Dołączenie kserokopii potwierdzenia zakupu
  4. Wskazanie danych kontaktowych (imię, nazwisko, adres, telefon)
  5. O sposobie rozpatrzenia reklamacji odpowiemy w terminie do 14 dni od dnia jej złożenia