Koszty dostawy
Kurier 15 zł
Kontakt:
sklep@butiks.pl
Wymiana towaru
- Nie przyjmujemy zwrotów, z uwagi na fakt, iż towar był przeceniony. Wychodząc jednak naprzeciw naszym Klientom, zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, po wcześniejszej konsultacji drogą mailową.
- Wymianie podlegają wyłącznie towary jak i opakowanie fabrycznie nowe oraz nieużywane.
- Koszt przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
- Wymiana jest możliwa, jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) przez Klienta dostępny na magazynie. Czas wymiany trwa do 14 dni od daty otrzymania przedmiotowej przesyłki.
- Przesyłkę proszę odesłać na adres: po kontakcie mailowy wysłany zostanie adres zwrotu
- W wypadku różnicy w cenie prosimy o kontakt mailowy.
- Wybrany koszt dostawy należy wpłacić na wskazany numer konta
Reklamacje
- Reklamacja może być złożona przez Klienta, prosimy w takich sytuacjach o kontakt mailowy sklep@butiks.pl
- Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokładny opis informacji i okoliczności (rodzaj, data) wystąpienia wady. Formularz do pobrania poniżej. Jeśli nie ma możliwości go wydrukowania, proszę opisać ręcznie zgodnie ze wzorem formularza.
- Dołączenie kserokopii potwierdzenia zakupu
- Wskazanie danych kontaktowych (imię, nazwisko, adres, telefon)
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji odpowiemy w terminie do 14 dni od dnia jej złożenia